penatnya....

assalamualaikum....dengan langkah yang longlai bersama taipan yang berat, aq pun membuka laman facebook ku, meng-onlinekan diri setelah kepenatan training netball tadi..ohh...terlepek sana...terlepek sini...haiyaa...manyak penat meyh...hadui...terasa kepenatan nya..akibat sudah lama tidak training..hmm...walaupun kepenatan, sempat lar jugak blog walking tadi..meng-follow lar beberapa blog..hmm...story? eh1 biler kao nak call doe? heish! geram lar tggu kau call aku, aku nk cterr hott story ni..heish, terpaksa lar aku simpan story tu dalam bekas kedap udara, masok dalam oven, supaya citerr tu kekal hott story! ok?, tapi! warning! kau jangan lar bagi aku sampai berjanggut tunggu kau call eh, sepak kang! hehe, *sampai ker nak sepak kau? hehe, tak2..haha, cepatt sikit tawuk! aku tunggu............. :)) 

kata hati: macam kau aderr mase jepp kan nk bace entry aku ny, kan? tulah..sape soh dok jaoh! padan muka! hihi

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers