kita bukan siapa-siapa lagi..

assalamualaikum,ok, ramadan ke5 ni, aku nak buka stori,  mungkin kisah tragis macam ni, sume orang pernah lalui, tapi aku hanya nak berkongsi pengalaman aku dan kawan aku. mungkin kitorang banyak sangat rasa KEKASIHANAN dalam diri, menyebabkan kitorang sendiri kene pijak kepala, ok fine! kau memang nampak ayu, baikgiler, jalan dengan lemah lembut, lenggang lenggok kau, memang buatkkan sesiapa akan terpegun,*maybe tapi kau jugak yang menjaja air mata kau yang keluar tanpa tapisan tu,nape mesti kau buat cerita pasal kitorang, tapi kitorang sendiri tak tahu hujung pangkal? sampai hati kau? kite dah lame kawan, tapi statement kau,aku tak bole masuk sekepala ngan diorang, buat aku rasa nak tampar kau!how dare kau kata macam tu, sedangkan kita dah lama kawan..mungkin kawan dah jadi lawan, and tu lah yang jadik sekarang, kau dengan cara kau, aku dengan cara aku, kami dengan kami, aku tak harap kau akan datang untuk mintak maaf, dengan bermodalkan air mata kau yang percuma kau boleh bagi kat sesiapa, tapi aku just nak kau tau, aku just just harap yang kau akan tau apa salah kau, and kau ubah lah diri kau! fullstop!

kata hati: aku memang budaknakal, budak degil, tapi aku juga ada hati dengan perasaan, yang ko tak boleh pijak dengan sewenang-wenangnya! faham! hati aku dah keras untuk kau!

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers