sekali air bah, sekali pantai berubah

ok, assalamualaikum..teros nak bercerita mengenai tajuk yang tertulis kat atas tu..dengan hati yang berat bercampur dengan perasaan terkesima dan tersentak pluss speechless., sekarang, baru aku faham makna sebenar peribahasa kat atas tu..hailaa..kenapa kau berubah 360 darjah. bukan dulu kaulah manusia paling berbudi bahasa,paling bersopan santun yang akupernah jumpa, tapi sekarang, weyy, kau bukan lagi kau yang dulu, aku pun takut dengan kau sekarang, aku takut kalau aku tersalah bahasa masa aku bagi kau nasihat yang berjela-jela panjangnya, aku tau, kau mesti berchenta la kan nak mendengornye, tapi aku peduli ape, as long as aku dapat selamatkan member aku, aku harap masa akan mengubah kau kembali kepada kau yang asal macam peribahasa kat tajuk tu, aku harap sekali lagi air bah, sekali lagi pantai tu akan mengubah hidup kau..

kata hati: aku bukan sempurna sangat, aku pon bukan hebat sangat nak nasihat orang, tapi at least aku try untuk buat semua tu, aku tak sanggup tengok kau macam tu coz kau kawan aku.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers