semoga bahagia kawan!

assalamualaikum, hey kawan, aku sengaja nak tulis post ni untuk kau, kau sekarang dah jauh kat sane, kan3? then, kau ponn selalu cakap ngan aku, yang kau bukan lagi kawan aku yang dulu,kau dah jadi orang yang baru, aku dah lame tau hakikat itu, aku tau, masa akan mengubah sesiapa je, tapi aku bersyukur sebab kau still tak lupa aku, even kita berdua pernah ada hubungan dulu dan aku yang putuskan semua tu, tapi, kita still bina relationship yang baik, sebagai seorang kawan sekarang. dan kau pun tak pernah lupa untuk cari aku bila time kau susah,kadang2 aku pelik, sebab ape kau selalu cari aku, dan aku dah dapat jawapannya pun hari tu. kebelakangan ni kau selalu on call ngan aku, kau story masalah kau dengan si dia, aku tak kisah, sentiasa merelakan telinga aku dengar keluh kesah kau, sedia memberi nasihat, idea2 untuk kau buat pada si dia yang kau sayang, aku ok je. aku dah isi borang jadi kaunselor peribadi kau, hihi, tapi takpelar, aku tak kesah, member sendiri, apa salahnya tolong kann. cuma aku harap kau, janganlah terlalu ikut perasaan bila kau ditimpa masalah, ni takk. berapa banyak benda tu yang kau dah sebat,ish! aku cakap ngan kau, kau degil tengok, time on call mase tu, batuk kau makin terok tawuk! kau memang degil, heish, tapi, kau takkan buat macam tu kalau kau takde masalah kann? aku paham, tapi aku just harap kau tolak tepi masalah tu untuk ko berdepan dengan exam tahun ni, exam penting doe! btw, semoga kau akan sentiasa bahagia dengan gadis tu, ok? hihi, 


kata hati: i hope you always find a reason to smile, senyuman itu kan boleh mengubat hati, 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers