UMMI NABILAH NAJIHA

UMMI NABILAH NAJIHA, ----------->

ahaa..nampakk kan? si gadis manis pluss ayu tu, dia tagged nama saya, kat fb, NADIATUL AISYAH is DEGIL,*katenyee..hehe, so, kami berkomen2 dan telah terkeluarlah dari hasil taipan cikk kakk di atas untukk menyuruh saya membuat entry mengenai beliau..baiklah, saya dengan bangganya, mempersembahkan...


6 random things about UMMI NABILAH NAJIHA.

1. gadis yang manis pluss comell *bukan bodek, hakikat

2. kadang2 suka mengerutkan dahi pluss keningnya.apabila mnghadapi masalah *selalu terperasan

3. baikk dan peramah *sifat semulajadi

4.mudah mengalirkan air mata *oopss..hehe

5. kadang2, sifat blurr akan datang menghinggap padanya. *hehe, KADANG2, bukan selalu, 

6. terkenal dengan tagline, NAMPAK KAN PERMAINANNYA? * hehe, saya kenal itu,hihi
THE END....


kata hati: awak suruh saya buat entry pasal awak, jadi saya buatlah..tak salahkan..? *peace

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers