tahap kerisauan meningkat


assalamualaikum, ok, tanpa berlengah lagi, saya, NADIATUL AISYAH BINTI MOHD AMIRUL HAKIM KRISHNAN ingin memaklumkan bahawa tahap kerisauan saya semakin meningkat bermula pada 19 hari bulan mac, dan akan meningkat berterusan sehingga 21 MAC 2012. sesungguhnya aku memang dah terasa kecuakkan dan ketakutan menjelang 21 mac itu, sumpa aku takut ! result SPM kott ! aku berharap sangat aku dapat result yang memuaskan hati aku. dapat result yang bole buat parents aku bangga. dan berharap akan lulus semua dengan strong credit. amin. doakan aku taw !


       '' ya allah, kau berikanlah NADIATUL AISYAH keputusan yang cemerlang pada 21 MAC             nanti, engkau permudahkanlah segalanya ya allah, tenangkanlah hatinya ketika menerima keputusan peperiksaannya nanti ya allah, semoga engkau makbulkanlah doa ini ya allah, amin.''




kata hati : ''bapak aku pesan, redha jelah sya, walau apaponn keputusan nanti, takkan nak amek SPM lagi kott?'' 

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers