dia dan kao

 hmm..ary yg sdih, sgt sedih, prasaan trsentap kerana disentap melihat anda brdua. tapi, tak mengapa lar, aq faham, kao kan dah dulu daripada aku, so, logik dan rasionalnya kao memg akan lebih daripada aku, takpe lar, suda biasa, takde sape pun yang nak pujuk, simpan dan telan sendiri, takpe lar,bukan nye ape pun. hmm..nasib lar aku, tu lar, padan muka,.nak sangat kan? kan darh dpat.terima je lar dgn hati yg trbuka ye?  hmm....rase mau nangiz pun ade jgak, sebab tu aku post citer ni.hmm...takpe lar..suda biase, lame2 t elang lar sedih tu, kan? hmm...KAO DAH DAPAT DIA BALEK, DIA PUN DAH DAPAT KAO BALEK, jadi, AKU?  hari demi hari nanti, aku undur la diri sikit demi sikit,mengalah untuk kao dan dia, tak susah kan mengalah tu? tapi kena ikhlas kan? tak pe lar, semoga kao bahagia dengan dia, walaupun kao ade pesan kat aku, supaya jangan tinggalkan kao, tapi, hari demi hari, aku faham..kao kan ade dia, aku ni mungkin dah tak diperlukan lagi..tak pe lar, mungkin hanya menggantikan tempat dia tok sementara waktu sepanjang dia takde tok kao, sekarang, dia dah kembali, aku undur diri, pergi jaoh2 daripada kao, insyaallah.......

No comments:

Post a Comment