kao nak dia? hamek!

ok,tajok entry yang sangat grang dan ganas, *sampai lupa nk bagi salam ehek, hehe, assalamualaikum, huhu, ok2, mahu teruskan ini entry, ooo..slame ni aq tak penah trpikir plak yang ko tak suka dengan aku daripada skola rndah uw sebb tu, tak sangka, ko jelesz ngan aq sebb tu, mmber2 aq yg ckp psl tu, then aq trsedar daripada lamunan yang panjang, phuii...hmm, ko nak sangat dia ke? beb, hamek lar kau, itupun kalau dia nak kat kau, ehek, takpe2, nanti aku tanya kan kat dia, ok? huhu, almaklumlar, sebagai seorang SAHABAT  setia, hihi, aku kena tolong kau capai cite2 kau tu kan..kang KEMPUNAN lak..hehe, takpe2 it's ok, aku tak kesah ko nak kat dia ke..almaklumla, kau dah admire dia since skola rndah,kan? well,, and yet he went somewhere and leave you alone here, ok,,hihi tak kesah lar kawan, aku bole adjust kan dia tok kau, hehe, jangan risau ok? wee~~ ok lar, got to go, wee~~ tataa..

kata hati: thnx kowg coz btwau aq psal tu, aq memg tak tringat langsung, sayang korang lar! mmuah!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers