ROMBONGAN OH ROMBONGAN!!

Sebelum: wah, seronoknya nak pergi rombongan!! Hati saya melonjak kegembiraan saat ckgu tu cakap yang kami satu kelas semua akan ikut lawatan pergi PETROSAINS JB, LIBRARY AWAM JB, n TANJUNG PIAI, PONTIAN..setiap inci dalam diri budak-budak kelas saya tak sabar dan sangat teruja dengan berita tu, kami semua rase tak sabar sangat untuk habiskan exam dan nak enjoy dengan member-member lepas habis exam, semuanya sibuk membayangkan dan membicarakan apa yang perlu dibawa sesama mereka, tapi saya? Oh! Exam saya tak habis lagi! masih ada 1 paper lagi yang saya dan beberapa orang lagi belum ambik! Tapi rasanya tak pela kot, paper ADDMATH je,what?? Addmath je??? Pewh!! Rsewnyew, law tak pecah pale mase nak jawab tu aq xtaow lar, cuch beb!! Dah lewr tak brape nak pandai, heish, ade aty lg tu, nk enjoy2, egt2 lewr ckit ooi!! Hehe, saya rasa patut la cikgu buat lawatan tu 3/11, sebab besoknya saya YAKIN DAN TERAMAT YAKIN yang saya takkan sedia langsung utk ambik paper addmath tu dan MESTI DAN GERENTI pecah pale beb nak jawab!! Huh,redha je la..,mesti penat giler!! Ada ekspedisi pendidikan, msuk hutan,bayangkan….Hmm, bez kot?? Juz wait n see je la.. TAPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hari tak selalunya cerah!! OMG!! Ape?? Kami kena re-sit balik paper KIMIA??? NO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tu lah yang berlaku kat kelas saya bila kami semua dapat berita yang kami kene ambik balek paper kimia tu, PADA 4/11 dan pada tarikh tu jugalah saya akan ambik paper addmath..!! saya boleh jamin yang lepas ambik semua kertas tu pada hari yang sama, saya mungkin akan jadi gila 65%,, hai.. malangnya nasib, apa nak buat??? REDHA je lar…=(
p/s: tulisan yang merah2 tu, kata-kata daripada hati, hek3, =>

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers