10 random things about me

10 perkara saya suka!

1.saya sangat suka berangan (berguna bilerr nak buat karangan nanti)

2.saya tak suka kena marah dan kena bebel *sakett telinga

3.saya suka main sabun mandi (best!)

4.saya sangat suka dengan bunga dandelion dan rama-rama *cantik

5.saya sangat obses dengan warne putih *my favourite!

6.saya suka coklat! *hazelnut

7.saya suka tengok banyak teddybear, tapi tak beli *sebab saya dah dapatt :)

8.saya seorang pelupa*selalu lupa letak barang kat mane

9.tak suka menangis depan orang tapi tak boleh tengok orang nangis depan saya*sebab saya akan menangis jugak! =='

10.saya suka buat orang gembira! *ketawa tu kan pembakar kalori pluss awet muda!


kata hati: bunga dandelion tu ringan,terbang bile ditiup angin, bila  saya tengokk bunga tu kalau time saya sedih, saya sangat berharapp yang angin pun akan bawa kesedihan saya pergi...


ehem2, tertinggal satu! saya suka bila orang sayang saya! *mak saya cakap, kalau nak carik seseorang, carila orang yang sayang kita! peace!

No comments:

Post a Comment