single itu hebadd !

hehe, single itu hebadd! kebenaran melalui perkataan tu, huhu, aku setuju nan SLOGAN tu, haha, sememangnya, single itu terbaek wokk!!hehe, sememangnya aku mengakuinya, haha, bebas beb, edop ade couple ny, leceh lar siowt, hahaha, susah nk menjaga hati owg2 ni, haiyaa...lagi2, owg tu mmber kita....kan...hahaha, susa beb couple nan owg yg da prnah jdik mmber kita ni, haha, maaf kepada yang membaca dan terasa, hihi, wee~~ hehe,harap maklum lar ye..haha, ini belog saya, sukahati saya lar nk ckap apew, :P haha, oopss! trlepas suda, haha, lagipun, mlaz lar nak couple2 ni, bwat semak kpale otak jewp ade r, haha, baeklar jdik single n available. kn3?? senang..haha ok lar, penat lar, suare elang suda, hehe, akibat dok dlam air-cond 3 ary + ta minom aer masak, kn?? tindak balas yg sangat melampau, hihi, wukeyh lar, tataa...

kata hati: maaf lar kepada si gerangan yang terasa dengan post ni ok, aku memang tak bole go doe ngan ko, hihi, maaf!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers