kenapa cari aku?

ok, assalamualaikum, hurm, mengikut kepada tajuk yang dah ada kat atas tu, aku nak story pasal kawan aku,
tapi..yang aku pelik tu, law time dia gaduh ngan makwe dia, aku jugak yang dia cari, haiyo! deyh kawan, aku kan kawan lame dia, *aku dgar perkataan tu mase on call ngan dia smalam, yess, agk kcik hati, tapi it's ok, biase la, orang da pandai, dok skolah bagus, kawan pun dah ada label baru, kawan lame, tapi takpe lah doe, aku paham, then, dia cterr kat aku pasal masalah dia ngan awek dia, aku pon bagi la cadangan nak baikkan hubungan diorang, so, aku tanya lar, awek kau suka warne ape? then dia jawab, merah,  n putih, aku pon terlepas cakap yang warne tu pon salah satu daripada warne favourite aku, agk2? ape yang dia jawab? nak tau? dia suruh aku tukar warne favourite aku,  tak pasal2, mendapat lagi ngan dia, btw, thanks doe! aku tak kisah, *agak terasa di hati ,kau sanggup suruh aku, tukar warne favourite aku semata2 tak nak bagi same ngan awek kau?  tapi, kau cepat2 ckp kau gurau yerla, aku hanya jawab dengan sepotong gelak, yang aku tak tau ikhlas untuk kau atau tidak,.. hurm, aku teruskan mengopek idea dalam pale otak aku, although dah pukul 12 lebih malam, aku korek jugak ape yang ade, and aku bagi kat kau satu idea yang pada kau, idea pertama yang aku bagi kat kau yang tergolong sebagai idea yang bernas..aku hanya tersenyum, hah, bukan aku dah selalu bagi idea kat kau ke? yerla, mungkin kacang sudah lupakan kulitnya, dan juga mungkin kacang kuda sudah meninggalkan kulitnye, takpe lar kawan, aku tak kisah, semoga kau tak lupa aku! KAWAN LAME kau..


kata hati: aku tak harap untuk kau ingat aku, aku just harap kau jaga hati aku, aku perempuan,

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers