aku tak nak kau!


assalamualaikum..hmm..mesti cam pelik kan tengok tajuk kat atas tu..itu bukan ditujukan untuk sesape, tapi ditujukan khas untuk MR.FAT.. oh my! semenjak aku habis exam ni..dok kat uma je kann..haiyaa..itu        mr. lemak, suda mula untuk menawan aku..yelaa..dok uma, asyik makan je..buat keje then makan..mana lah lemak tu tak bermaharajalela..kann? nak joging..takott..hmm..makanan tu pon satu, dia asyik panggil2 aku..macam mana aku tak makan dia..hehe..mintak-mintak laa bertahan badan ni..jangan la kasi lemak tu meningkatkan saham dia dalam badan ni..haiyoo...tolong! tolong! 



kata hati: rindu plakk kat nasi goreng makcik kantin.. ish..tengok! makanan lagi..hish! get rid from my brain!

No comments:

Post a Comment